dc.contributor | Vujović, A. | |
dc.contributor | Šipragić-Đokić, S. | |
dc.contributor | Paprić, M. | |
dc.creator | Vesić Pavlović, Tijana | |
dc.date.accessioned | 2023-02-08T09:33:46Z | |
dc.date.available | 2023-02-08T09:33:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-81018-01-9 | |
dc.identifier.uri | https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/4205 | |
dc.description.abstract | The aim of the study was to explore the attitudes of
engineering students towards learning English at the university
level. The sample included 219 first-year students of the Faculty of
Mechanical Engineering, University of Belgrade. The students filled
out a questionnaire, which explored their opinions on the duration
and positioning of the English university courses, the preference for
the type of contents included in the classes and the perception of
the instrumental value of ESP. The majority believe that learning
English is highly beneficial for their future career. The concluding
part discusses the obtained findings in terms of the suggestions for
curriculum enhancement. | sr |
dc.description.abstract | Brojna istraživanja u oblasti usvajanja stranog jezika pokazuju da stavovi
prema jeziku imaju značajan uticaj na uspešno ovladavanje stranim jezikom.
Cilj ovog istraživanja jeste da ispita stavove prema učenju engleskog jezika
na univerzitetskom nivou kod studenata mašinstva. Uzorak je činilo 219
studenata prve godine Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Studenti
su popunjavali upitnik napravljen u svrhe istraživanja u kome se tražilo
da procene sopstveno znanje engleskog jezika i pojedinih jezičkih veština,
učestalost upražnjavanja određenih aktivnosti podsticajnih za učenje engleskog
jezika van fakulteta i upotrebe rečnika i gramatike, kao i da iskažu stavove o
tome kako bi kursevi engleskog jezika trebalo da izgledaju na univerzitetskom
nivou. Većina ispitanika smatra da je učenje engleskog jezika veoma značajno
za njihovu buduću karijeru, dok bi idealan kurs engleskog jezika za studente
mašinstva trebalo da traje dva semestra, da se održava na početku osnovnih
akademskih studija i da se usmeri na čitanje stručnih tekstova i diskusiju o
njima. U zaključnom delu razmatraju se implikacije dobijenih rezultata za
podizanje svesti studenata o važnosti usavršavanja engleskog jezika struke. | sr |
dc.language.iso | en | sr |
dc.publisher | Beograd : Društvo za strane jezike i književnosti Srbije | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.source | Strani jezik struke i profesionalni identitet | sr |
dc.subject | engineering students | sr |
dc.subject | ESP | sr |
dc.subject | attitudes | sr |
dc.subject | instrumental value of ESP | sr |
dc.title | Engineering students’ attitudes towards learning English at the tertiary level | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.citation.epage | 800 | |
dc.citation.rank | M33 | |
dc.citation.spage | 785 | |
dc.identifier.fulltext | http://machinery.mas.bg.ac.rs/bitstream/id/9868/bitstream_9868.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4205 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |