Приказ основних података о документу

dc.creatorTomić, Miroljub
dc.creatorPopović, Slobodan
dc.creatorMiljić, Nenad
dc.creatorPetrović, Stojan
dc.creatorStajić, Vlada
dc.date.accessioned2023-04-02T15:29:19Z
dc.date.available2023-04-02T15:29:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-99938-39-23-1
dc.identifier.urihttps://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/6744
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati ispitivanja prototipa turbopunjenog oto motora zapremine 1.4 l, proizvodnje DMB. Za turbomotor je razvijen elektronski sistem za upravljanje sistemom MPI ubrizgavanja goriva i paljenja. Upravljanje zaobilaznim ventilom turbine (wastegate) takođe je vršeno preko elektronskog sistema, kako bi se omogućila kontrola porasta pritiska kompresora na pojedinim režimima rada motora. U istraživačke svrhe takođe je razvijen i sistem za ubrizgavanje vode u usisni kolektor motora sa ciljem sniženja temperature ciklusa radi otklanjanja opasnosti od detonacije i sniženja temperature izduvnih gasova na ulazu u turbinu.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherMašinski fakultet Banjalukasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Technological Development (TD or TR)/35042/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceProceedings of the 9th international conference on accomplishments in electrical and mechanical engineering and information technology DEMI 2009sr
dc.subjectoto motorsr
dc.subjectturbopunjenjesr
dc.subjectmeđuhlađenjesr
dc.subjectubrizgavanje gorivasr
dc.titlePrimena turbopunjenja na motoru DMB 1.4 MPIsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage546
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage541
dc.identifier.fulltexthttp://machinery.mas.bg.ac.rs/bitstream/id/17003/DEMI_2009_Tomic_et_al.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_6744
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу