Приказ основних података о документу

dc.creatorKnežević, Dragan
dc.creatorPetrović, Stojan
dc.creatorMatejić, Maja
dc.creatorPopović, Slobodan
dc.date.accessioned2023-04-02T10:22:37Z
dc.date.available2023-04-02T10:22:37Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.isbn86-80941-27-1
dc.identifier.urihttps://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/6737
dc.description.abstractU radu se daju rezultati eksperimentalnog istraživanja uticaja recirkulacije izduvnih gasova-EGR, sa međuhlađenjem tih gasova pre uvođenja u usisni sistem, na kvalitet izduvne emisije dizel-motora sa direktnim ubrizgavanjem-IMR DM34/T. Prikazani su uporedni rezultati istraživanja efekta nehlađenog i hlađenog sistema EGR na tok i promenu osnovnih toksičnih komponenti u izduvnim gasovima dizel-motora (NOx, HC, CO i dima), kao i specifične efektivne potrošnje goriva, zavisno od količine recikliranih gasova, odnosno EGR odnosa, broja obrtaja i opterećenja. Primenom sistema hlađenog EGR na istraživanom motoru moguće je postići dalje povećanje stepena redukcije azotovih oksida uz izvesno sniženje rasta dimnosti motora. Takođe, hlađeni EGR dovodi do relativno malog porasta emisije nesagorelih HC i specifične efektivne potrošnje goriva u odnosu na nehlađenu varijantu sistema.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceNauka i Motorna Vozila - NMV '01sr
dc.subjectdizel motorsr
dc.subjectrecirkulacija izduvnih gasovasr
dc.subjectizduvna emisijasr
dc.titleUticaj hlađenja EGR na kvalitet izduvne emisije dizel motorasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage82
dc.citation.rankM33
dc.citation.spage79
dc.identifier.fulltexthttp://machinery.mas.bg.ac.rs/bitstream/id/16996/NMV2001_YU-01160.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_6737
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу