Приказ основних података о документу

dc.creatorTomić, Miroljub
dc.creatorPopović, Slobodan
dc.creatorMiljić, Nenad
dc.creatorPetrović, Stojan
dc.date.accessioned2023-03-15T10:30:52Z
dc.date.available2023-03-15T10:30:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-86-80587-96-7
dc.identifier.urihttps://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/6331
dc.description.abstractU radu je prikazan razvoj turbopunjenja i sistema ubrizgavanja benzina na inoviranom oto motoru zapremine 1.4 l, proizvodnje DMB. Zbog primene natpunjenja nije mogao biti koriš en standardni sistem ubrizgavanja ve je razvijen novi elektronski sistem za upravljanje sistemom MPI ubrizgavanja goriva i paljenja. Tako e, regulacija pritiska nadpunjenja vršena je preko elektronskog sistema kontrole zaobilaznog ventila turbine (waste gate), kako bi se omogu ila kontrola porasta pritiska kompresora na pojedinim režimima rada motora. S obzirom na mogu u pojavu detonacije, razvijen je poseban sistem za detekciju ove pojave. U radu se tako e daju dobijeni rezultati optimiranja ovog turbopunjenog motora.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherMašinski fakultet Nišsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceЗборник радова са 14. симпозијум термичара Србијеsr
dc.subjectOto motorsr
dc.subjectturbopunjenjesr
dc.subjectmeđuhlađenjesr
dc.subjectubrizgavanje gorivasr
dc.titleРазвој бензинског мотора ДМБ 1.4 са турбопуњењем и електронским убризгавањемsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dc.rights.holderUniverzitet u Beogradu, Mašinski fakultet Katedra za motoresr
dc.citation.epage362
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage353
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_6331
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу