Замена турбинског регулатора А, Б и Ц у ХЕ Потпећ
Само за регистроване кориснике
2010
Остало (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Техничко решење је урађено за ПД Дринско Лимске ХЕ – Лимске ХЕ. Реконструкције управљачких система на великим системима се не врше тако често и изазов је колико и које нове концепте увести да би се добила одговарајућа поузданост. Изазов је утолико већи данас, због интензивног напретка у развоју опреме и концепата управљања. Када су у питању турбински регулатори, у свету се овакви проблеми решавају на различите начине. Свака од компанија која ради турбинске регулаторе углавном даје решења која њима највише одговарају, а не она која су најпримеренија постројењу. Реализовано техничко решење замене турбинског регулатора је дато са прелиминарним прорачунима за електрохидраулички део управљачког система. Такође су дати и квантитативни услови које мора да задовољи турбински регулатор да би бар задржао карактеристике које имао када је електрана пуштена у погон. На основу овог техничког решења могуће је да се распише тендер који ће резултирати изградњом веома доброг управљачког система, који ћ...е имати карактеристике оригиналног а вероватно и нешто и боље.
Кључне речи:
Турбински регулатор / Електрохидраулички сервосистем / Управљачки системИзвор:
Техничко решење (M84) је прихваћено од стране Матичног научног одбора за машинство и индустријски софтвер, 2010Колекције
Институција/група
Mašinski fakultetTY - GEN AU - Ribar, Zoran AU - Đuka, Predrag AU - Jovanović, Radiša PY - 2010 UR - https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/5636 AB - Техничко решење је урађено за ПД Дринско Лимске ХЕ – Лимске ХЕ. Реконструкције управљачких система на великим системима се не врше тако често и изазов је колико и које нове концепте увести да би се добила одговарајућа поузданост. Изазов је утолико већи данас, због интензивног напретка у развоју опреме и концепата управљања. Када су у питању турбински регулатори, у свету се овакви проблеми решавају на различите начине. Свака од компанија која ради турбинске регулаторе углавном даје решења која њима највише одговарају, а не она која су најпримеренија постројењу. Реализовано техничко решење замене турбинског регулатора је дато са прелиминарним прорачунима за електрохидраулички део управљачког система. Такође су дати и квантитативни услови које мора да задовољи турбински регулатор да би бар задржао карактеристике које имао када је електрана пуштена у погон. На основу овог техничког решења могуће је да се распише тендер који ће резултирати изградњом веома доброг управљачког система, који ће имати карактеристике оригиналног а вероватно и нешто и боље. T2 - Техничко решење (M84) је прихваћено од стране Матичног научног одбора за машинство и индустријски софтвер T1 - Замена турбинског регулатора А, Б и Ц у ХЕ Потпећ UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5636 ER -
@misc{ author = "Ribar, Zoran and Đuka, Predrag and Jovanović, Radiša", year = "2010", abstract = "Техничко решење је урађено за ПД Дринско Лимске ХЕ – Лимске ХЕ. Реконструкције управљачких система на великим системима се не врше тако често и изазов је колико и које нове концепте увести да би се добила одговарајућа поузданост. Изазов је утолико већи данас, због интензивног напретка у развоју опреме и концепата управљања. Када су у питању турбински регулатори, у свету се овакви проблеми решавају на различите начине. Свака од компанија која ради турбинске регулаторе углавном даје решења која њима највише одговарају, а не она која су најпримеренија постројењу. Реализовано техничко решење замене турбинског регулатора је дато са прелиминарним прорачунима за електрохидраулички део управљачког система. Такође су дати и квантитативни услови које мора да задовољи турбински регулатор да би бар задржао карактеристике које имао када је електрана пуштена у погон. На основу овог техничког решења могуће је да се распише тендер који ће резултирати изградњом веома доброг управљачког система, који ће имати карактеристике оригиналног а вероватно и нешто и боље.", journal = "Техничко решење (M84) је прихваћено од стране Матичног научног одбора за машинство и индустријски софтвер", title = "Замена турбинског регулатора А, Б и Ц у ХЕ Потпећ", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5636" }
Ribar, Z., Đuka, P.,& Jovanović, R.. (2010). Замена турбинског регулатора А, Б и Ц у ХЕ Потпећ. in Техничко решење (M84) је прихваћено од стране Матичног научног одбора за машинство и индустријски софтвер. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5636
Ribar Z, Đuka P, Jovanović R. Замена турбинског регулатора А, Б и Ц у ХЕ Потпећ. in Техничко решење (M84) је прихваћено од стране Матичног научног одбора за машинство и индустријски софтвер. 2010;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5636 .
Ribar, Zoran, Đuka, Predrag, Jovanović, Radiša, "Замена турбинског регулатора А, Б и Ц у ХЕ Потпећ" in Техничко решење (M84) је прихваћено од стране Матичног научног одбора за машинство и индустријски софтвер (2010), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5636 .