Пнеуматски и микропроцесорски управљачки систем и могућности супституције на постројењима високе расположивости
Само за регистроване кориснике
2010
Остало (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Техничко решење је урађено за ТЕ Никола Тесла-Обреновац. При свакој реконструкцији управљачких система поставља се питање колико нових концепата и система треба увести да се добије поуздано постројење. Ово увек представља проблем зато што се реконструкције раде после 20 до 30 година, а у том периоду су се опрема и концепти управљања у великој мери променили. Предложено техничко решење је дато са прелиминарним прорачунима за електропнеуматски део управљачког система. Такође су дати и квантитативни услови које мора да задовољи управљачки систем да би бар задржао карактеристике које имао када је електрана пуштена у погон. На основу техничког решења могуће је да се распише тендер који ће резултирати изградњом веома доброг управљачког система који ће имати карактеристике оригиналног, а вероватно и нешто и боље.
Кључне речи:
Пнеуматски управљачки систем / Микропроцесорски управљачки систем / РасположивостИзвор:
2010Колекције
Институција/група
Mašinski fakultetTY - GEN AU - Ribar, Zoran AU - Đuka, Predrag AU - Jovanović, Radiša PY - 2010 UR - https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/5635 AB - Техничко решење је урађено за ТЕ Никола Тесла-Обреновац. При свакој реконструкцији управљачких система поставља се питање колико нових концепата и система треба увести да се добије поуздано постројење. Ово увек представља проблем зато што се реконструкције раде после 20 до 30 година, а у том периоду су се опрема и концепти управљања у великој мери променили. Предложено техничко решење је дато са прелиминарним прорачунима за електропнеуматски део управљачког система. Такође су дати и квантитативни услови које мора да задовољи управљачки систем да би бар задржао карактеристике које имао када је електрана пуштена у погон. На основу техничког решења могуће је да се распише тендер који ће резултирати изградњом веома доброг управљачког система који ће имати карактеристике оригиналног, а вероватно и нешто и боље. T1 - Пнеуматски и микропроцесорски управљачки систем и могућности супституције на постројењима високе расположивости UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5635 ER -
@misc{ author = "Ribar, Zoran and Đuka, Predrag and Jovanović, Radiša", year = "2010", abstract = "Техничко решење је урађено за ТЕ Никола Тесла-Обреновац. При свакој реконструкцији управљачких система поставља се питање колико нових концепата и система треба увести да се добије поуздано постројење. Ово увек представља проблем зато што се реконструкције раде после 20 до 30 година, а у том периоду су се опрема и концепти управљања у великој мери променили. Предложено техничко решење је дато са прелиминарним прорачунима за електропнеуматски део управљачког система. Такође су дати и квантитативни услови које мора да задовољи управљачки систем да би бар задржао карактеристике које имао када је електрана пуштена у погон. На основу техничког решења могуће је да се распише тендер који ће резултирати изградњом веома доброг управљачког система који ће имати карактеристике оригиналног, а вероватно и нешто и боље.", title = "Пнеуматски и микропроцесорски управљачки систем и могућности супституције на постројењима високе расположивости", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5635" }
Ribar, Z., Đuka, P.,& Jovanović, R.. (2010). Пнеуматски и микропроцесорски управљачки систем и могућности супституције на постројењима високе расположивости. . https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5635
Ribar Z, Đuka P, Jovanović R. Пнеуматски и микропроцесорски управљачки систем и могућности супституције на постројењима високе расположивости. 2010;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5635 .
Ribar, Zoran, Đuka, Predrag, Jovanović, Radiša, "Пнеуматски и микропроцесорски управљачки систем и могућности супституције на постројењима високе расположивости" (2010), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5635 .