Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir formiranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti
Нема приказа
Аутори
Ignjatović, DušanRajčić, Aleksandar
Đukanović, Nataša
Nedić, Miloš
Stanković, Bojana
Ćuković Ignjatović, Nataša
Jovanović-Popović, Milica
Živković, Branislav
Sretenović, Aleksandra
Остало (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Book 1 School and Kindergarten Buildings – A methodological
framework for the formation of typology
and the improvement in energy effi ciency includes
the analysis of regulations relating to these types
of buildings, explains the methodological approach
and presents the defined typological matrices. Besides,
it provides the results of the calculations for
the improvements in energy performance of buildings
and for the possible energy savings as well as
the reductions in carbon dioxide emissions that can
be applied to the territory of the Republic of Serbia (the study does not include the territory of Kosovo
and Metohija).
Knjiga 1 - Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir fomriranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti obuhvata analizu propisa koji se odnose na ove tipove zgrada, objašnjava metodološki pristup i prezentuje definisane tipološke matrice. Takođe, u ovom delu studije, prezentovani su rezultati proračuna unapređenja energetskih karakteristika zgrade i izračunate moguće uštede u energiji, kao i smanjenje emisije ugljen-dioksida koje se na taj način postiže za teritoriju Republike Srbije (u studiji nije obuhvaćena teritorija Kosova i Metohije).
Извор:
Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ), 2018Издавач:
- Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH
Финансирање / пројекти:
- Serbian-German Development Cooperation Project ‘Energy Efficiency in Public Buildings ‘
Колекције
Институција/група
Mašinski fakultetTY - GEN AU - Ignjatović, Dušan AU - Rajčić, Aleksandar AU - Đukanović, Nataša AU - Nedić, Miloš AU - Stanković, Bojana AU - Ćuković Ignjatović, Nataša AU - Jovanović-Popović, Milica AU - Živković, Branislav AU - Sretenović, Aleksandra PY - 2018 UR - https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/5199 AB - Book 1 School and Kindergarten Buildings – A methodological framework for the formation of typology and the improvement in energy effi ciency includes the analysis of regulations relating to these types of buildings, explains the methodological approach and presents the defined typological matrices. Besides, it provides the results of the calculations for the improvements in energy performance of buildings and for the possible energy savings as well as the reductions in carbon dioxide emissions that can be applied to the territory of the Republic of Serbia (the study does not include the territory of Kosovo and Metohija). AB - Knjiga 1 - Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir fomriranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti obuhvata analizu propisa koji se odnose na ove tipove zgrada, objašnjava metodološki pristup i prezentuje definisane tipološke matrice. Takođe, u ovom delu studije, prezentovani su rezultati proračuna unapređenja energetskih karakteristika zgrade i izračunate moguće uštede u energiji, kao i smanjenje emisije ugljen-dioksida koje se na taj način postiže za teritoriju Republike Srbije (u studiji nije obuhvaćena teritorija Kosova i Metohije). PB - Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH T2 - Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) T1 - Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir formiranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5199 ER -
@misc{ author = "Ignjatović, Dušan and Rajčić, Aleksandar and Đukanović, Nataša and Nedić, Miloš and Stanković, Bojana and Ćuković Ignjatović, Nataša and Jovanović-Popović, Milica and Živković, Branislav and Sretenović, Aleksandra", year = "2018", abstract = "Book 1 School and Kindergarten Buildings – A methodological framework for the formation of typology and the improvement in energy effi ciency includes the analysis of regulations relating to these types of buildings, explains the methodological approach and presents the defined typological matrices. Besides, it provides the results of the calculations for the improvements in energy performance of buildings and for the possible energy savings as well as the reductions in carbon dioxide emissions that can be applied to the territory of the Republic of Serbia (the study does not include the territory of Kosovo and Metohija)., Knjiga 1 - Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir fomriranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti obuhvata analizu propisa koji se odnose na ove tipove zgrada, objašnjava metodološki pristup i prezentuje definisane tipološke matrice. Takođe, u ovom delu studije, prezentovani su rezultati proračuna unapređenja energetskih karakteristika zgrade i izračunate moguće uštede u energiji, kao i smanjenje emisije ugljen-dioksida koje se na taj način postiže za teritoriju Republike Srbije (u studiji nije obuhvaćena teritorija Kosova i Metohije).", publisher = "Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH", journal = "Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)", title = "Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir formiranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5199" }
Ignjatović, D., Rajčić, A., Đukanović, N., Nedić, M., Stanković, B., Ćuković Ignjatović, N., Jovanović-Popović, M., Živković, B.,& Sretenović, A.. (2018). Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir formiranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti. in Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5199
Ignjatović D, Rajčić A, Đukanović N, Nedić M, Stanković B, Ćuković Ignjatović N, Jovanović-Popović M, Živković B, Sretenović A. Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir formiranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti. in Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ). 2018;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5199 .
Ignjatović, Dušan, Rajčić, Aleksandar, Đukanović, Nataša, Nedić, Miloš, Stanković, Bojana, Ćuković Ignjatović, Nataša, Jovanović-Popović, Milica, Živković, Branislav, Sretenović, Aleksandra, "Zgrade školskih i predškolskih ustanova - metodološki okvir formiranja tipologije i poboljšanja energetske efikasnosti" in Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) (2018), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_5199 .