Утицај избора начина мерења и обраде мерних сигнала на одређивање кочне масе железничких возила у оквиру стандардне методе испитивања : магистарски рад
Influence of Measurement Method and Data Processing on the Determining Brake Weight of Railway Vehicles Within Standard Test Method : master`s thesis
2016
Аутори
Radulović, SašaОстала ауторства
Simić, GoranLučanin, Vojkan
Milković, Dragan
Petrović, Dragan
Мастер/магистарски рад (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Aнализиран je поступак испитивања шинских возила у циљу одређивања кочних перфоманси возила. Због тенденције кретања возила већим брзинама и коришћења композитних материјала за израду кочних тарних елемената, за оцену кочних перформанси није довољан прорачун. Стога је потребно испитивање спровести што квалитетније, са што мањом мерном несигурношћу и прецизном обрадом добијених мерних величина како би се правилно дефинисале кочне перформансе возила.
Спроведном анализом поступка мерења и обраде мерних сигнала, у раду су анализирани поступци мерења и обраде мерних сигнала у циљу побољшања поновљивости и упоредивости резултата.
This master`s thesis analyses the test procedure for rail vehicles in order to determine the braking performances of vehicles. Due to tendency of moving vehicles at higher speeds and use of composite materials for the production of brake friction elements for assessment of the brake performance calculation is not sufficient. Therefore it is necessary to perform testing of the highest quality, with the lowest measurement uncertainty and precise processing of measured values obtained in order to properly define the braking performances of vehicles.
Based on conducted analyses of the measurement and processing of measurement signals, in the master`s thesis were analyzed methods of measuring and measuring data processing signals in order to get better repeatability and comparability of results.
Кључне речи:
Железничко возило / испитивање / кочна маса / зауставни путИзвор:
2016, 1-72Издавач:
- Унивeрзитeт у Бeoгрaду - Мaшински фaкултeт
Колекције
Институција/група
Mašinski fakultetTY - THES AU - Radulović, Saša PY - 2016 UR - https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/4278 AB - Aнализиран je поступак испитивања шинских возила у циљу одређивања кочних перфоманси возила. Због тенденције кретања возила већим брзинама и коришћења композитних материјала за израду кочних тарних елемената, за оцену кочних перформанси није довољан прорачун. Стога је потребно испитивање спровести што квалитетније, са што мањом мерном несигурношћу и прецизном обрадом добијених мерних величина како би се правилно дефинисале кочне перформансе возила. Спроведном анализом поступка мерења и обраде мерних сигнала, у раду су анализирани поступци мерења и обраде мерних сигнала у циљу побољшања поновљивости и упоредивости резултата. AB - This master`s thesis analyses the test procedure for rail vehicles in order to determine the braking performances of vehicles. Due to tendency of moving vehicles at higher speeds and use of composite materials for the production of brake friction elements for assessment of the brake performance calculation is not sufficient. Therefore it is necessary to perform testing of the highest quality, with the lowest measurement uncertainty and precise processing of measured values obtained in order to properly define the braking performances of vehicles. Based on conducted analyses of the measurement and processing of measurement signals, in the master`s thesis were analyzed methods of measuring and measuring data processing signals in order to get better repeatability and comparability of results. PB - Унивeрзитeт у Бeoгрaду - Мaшински фaкултeт T1 - Утицај избора начина мерења и обраде мерних сигнала на одређивање кочне масе железничких возила у оквиру стандардне методе испитивања : магистарски рад T1 - Influence of Measurement Method and Data Processing on the Determining Brake Weight of Railway Vehicles Within Standard Test Method : master`s thesis EP - 72 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4278 ER -
@mastersthesis{ author = "Radulović, Saša", year = "2016", abstract = "Aнализиран je поступак испитивања шинских возила у циљу одређивања кочних перфоманси возила. Због тенденције кретања возила већим брзинама и коришћења композитних материјала за израду кочних тарних елемената, за оцену кочних перформанси није довољан прорачун. Стога је потребно испитивање спровести што квалитетније, са што мањом мерном несигурношћу и прецизном обрадом добијених мерних величина како би се правилно дефинисале кочне перформансе возила. Спроведном анализом поступка мерења и обраде мерних сигнала, у раду су анализирани поступци мерења и обраде мерних сигнала у циљу побољшања поновљивости и упоредивости резултата., This master`s thesis analyses the test procedure for rail vehicles in order to determine the braking performances of vehicles. Due to tendency of moving vehicles at higher speeds and use of composite materials for the production of brake friction elements for assessment of the brake performance calculation is not sufficient. Therefore it is necessary to perform testing of the highest quality, with the lowest measurement uncertainty and precise processing of measured values obtained in order to properly define the braking performances of vehicles. Based on conducted analyses of the measurement and processing of measurement signals, in the master`s thesis were analyzed methods of measuring and measuring data processing signals in order to get better repeatability and comparability of results.", publisher = "Унивeрзитeт у Бeoгрaду - Мaшински фaкултeт", title = "Утицај избора начина мерења и обраде мерних сигнала на одређивање кочне масе железничких возила у оквиру стандардне методе испитивања : магистарски рад, Influence of Measurement Method and Data Processing on the Determining Brake Weight of Railway Vehicles Within Standard Test Method : master`s thesis", pages = "72-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4278" }
Radulović, S.. (2016). Утицај избора начина мерења и обраде мерних сигнала на одређивање кочне масе железничких возила у оквиру стандардне методе испитивања : магистарски рад. Унивeрзитeт у Бeoгрaду - Мaшински фaкултeт., 1-72. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4278
Radulović S. Утицај избора начина мерења и обраде мерних сигнала на одређивање кочне масе железничких возила у оквиру стандардне методе испитивања : магистарски рад. 2016;:1-72. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4278 .
Radulović, Saša, "Утицај избора начина мерења и обраде мерних сигнала на одређивање кочне масе железничких возила у оквиру стандардне методе испитивања : магистарски рад" (2016):1-72, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4278 .