Приказ основних података о документу

dc.creatorMilanović, Dragan
dc.creatorMisita, Mirjana
dc.creatorKefer, Petar
dc.creatorBorota-Tišma, Ankica
dc.creatorMilanović, Marija
dc.date.accessioned2023-02-01T10:44:56Z
dc.date.available2023-02-01T10:44:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-86-900497-2-1
dc.identifier.urihttps://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/4129
dc.description.abstractU radu se istražuje strategijski pristup upravljanja lancima snabdevanja sa stanovišta Lean distribucije. Upravljanje lancima snabdevanja je proces dizajniranja, planiranja, izvršenja, kontrole i nadgledanja aktivnosti lanaca snabdevanja sa svrhom da se kreira neto vrednost, koja izgrađuje konkurentnu infrastrukturu, balansira internacionalnu logistiku, sinhronizuje snabdevanje sa potrebama i meri performansu poslovanja na globalnom nivou. Najbolje kompanije na svetu nalaze novi izvor konkurentne prednosti u upravljanju lancima snabdevanja, koji sadrži veliki broj aktivnosti koje su integrisane, kako bi proizvod ili usluga za što kraće vreme došli na tržište i zadovoljili potrebe kupca. Istraživanje definiše pet osnovnih postavki implementacije strategije upravljanja lancima snabdevanja sa stanovišta Lean distribucije.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherPirot : UO Privredna komorasr
dc.rightsrestrictedAccesssr
dc.sourceIII Međunarodna naučno-stručna konferencija Regionalni razvoj i saradnja : zbornik radovasr
dc.subjectupravljanje lancima snabdevanjasr
dc.subjectstrategijasr
dc.subjectLean distribucijasr
dc.titleStrategijski pristup upravljanja lancima snabdevanja sa stanovišta Lean distribucijesr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseARRsr
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4129
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу