Приказ основних података о документу

dc.contributorPaprić, M.
dc.contributorTanasijević, M.
dc.contributorJanković, N.
dc.creatorVesić Pavlović, Tijana
dc.creatorĐorđević, Danijela D.
dc.date.accessioned2023-01-22T18:01:28Z
dc.date.available2023-01-22T18:01:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-86-81018-10-1
dc.identifier.urihttps://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/4023
dc.description.abstractThe research aims to investigate the opinions of students on different facets of collaborative learning based on their experience with teamwork in English classes at the university. The results indicate that students find teamwork most beneficial when it comes to translation tasks. The main stated advantages of teamwork refer to more efficient accomplishing of tasks, developing teamwork skills and interacting with colleagues. The most often mentioned disadvantages include the unequal contribution of team members, frequent disagreement between them and a possible lack of motivation and interest, all of which may result in the lower achievement of the team as a whole.sr
dc.description.abstractCilj rada je da se ispita mišljenje studenata o različitim aspektima kolaborativnog učenja na časovima engleskog jezika za posebne namene na osnovu njihovog iskustva u izradi jezičkih zadataka u parovima i pravljenju usmene prezentacije u četvoročlanom ili petočlanom timu. Dodatno, bavimo se vezom između procene sopstvenog znanja engleskog jezika koju su davali ispitanici i koristi koje oni mogu imati od timskog rada na časovima engleskog jezika na univerzitetu. Uzorak su činili studenti Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, koji su u drugom semestru školske 2019/20. godine popunili upitnik napravljen za potrebe istraživanja. Rezultati pokazuju da studenti na časovima engleskog jezika najviše vole da rade u paru i smatraju da je najveća korist od timskog rada u rešavanju zadataka prevođenja i pisanja eseja. Međutim, oni ispitanici koji procenjuju da poseduju viši nivo znanja engleskog jezika skloniji su da odaberu da rade samostalno. Glavne navedene prednosti timskog rada na časovima engleskog jezika na fakultetu odnose se na efikasnije izvršavanje zadataka, razvijanje veština timskog rada i interakciju sa kolegama. Najčešće pomenuti nedostaci jesu nejednak doprinos članova tima, često neslaganje i nedostatak motivacije i interesovanja kod nekih od njih, što može da dovede do nižeg postignuća tima u celini.sr
dc.language.isoensr
dc.publisherBeograd : Učiteljski fakultetsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.sourceJezik – Struka – Nauka – 2.1, Zbornik radova sa Pete međunarodne konferencije Društva za strane jezike i književnosti Srbijesr
dc.subjectcollaborative learningsr
dc.subjectESP classessr
dc.subjectuniversity studentssr
dc.subjectadvantagessr
dc.subjectdisadvantagessr
dc.titleCollaborative learning in ESP classes – an exploration of university students’ opinionssr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-NCsr
dc.citation.epage349
dc.citation.rankM33
dc.citation.spage334
dc.identifier.fulltexthttp://machinery.mas.bg.ac.rs/bitstream/id/9346/bitstream_9346.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4023
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу