Collaborative learning in ESP classes – an exploration of university students’ opinions
2022
Аутори
Vesić Pavlović, TijanaĐorđević, Danijela D.
Остала ауторства
Paprić, M.Tanasijević, M.
Janković, N.
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
The research aims to investigate the opinions of
students on different facets of collaborative learning based on
their experience with teamwork in English classes at the university.
The results indicate that students find teamwork most beneficial
when it comes to translation tasks. The main stated advantages of
teamwork refer to more efficient accomplishing of tasks, developing
teamwork skills and interacting with colleagues. The most often
mentioned disadvantages include the unequal contribution of team
members, frequent disagreement between them and a possible lack
of motivation and interest, all of which may result in the lower
achievement of the team as a whole.
Cilj rada je da se ispita mišljenje studenata o različitim aspektima
kolaborativnog učenja na časovima engleskog jezika za posebne namene na
osnovu njihovog iskustva u izradi jezičkih zadataka u parovima i pravljenju
usmene prezentacije u četvoročlanom ili petočlanom timu. Dodatno, bavimo
se vezom između procene sopstvenog znanja engleskog jezika koju su
davali ispitanici i koristi koje oni mogu imati od timskog rada na časovima
engleskog jezika na univerzitetu. Uzorak su činili studenti Mašinskog fakulteta
Univerziteta u Beogradu, koji su u drugom semestru školske 2019/20. godine
popunili upitnik napravljen za potrebe istraživanja. Rezultati pokazuju da
studenti na časovima engleskog jezika najviše vole da rade u paru i smatraju
da je najveća korist od timskog rada u rešavanju zadataka prevođenja i pisanja
eseja. Međutim, oni ispitanici koji procenjuju da poseduju viši nivo znanja
engleskog jezika skloniji su da odaberu da rade samostalno. Glavne navedene
prednosti timsko...g rada na časovima engleskog jezika na fakultetu odnose se
na efikasnije izvršavanje zadataka, razvijanje veština timskog rada i interakciju
sa kolegama. Najčešće pomenuti nedostaci jesu nejednak doprinos članova
tima, često neslaganje i nedostatak motivacije i interesovanja kod nekih od
njih, što može da dovede do nižeg postignuća tima u celini.
Кључне речи:
collaborative learning / ESP classes / university students / advantages / disadvantagesИзвор:
Jezik – Struka – Nauka – 2.1, Zbornik radova sa Pete međunarodne konferencije Društva za strane jezike i književnosti Srbije, 2022, 334-349Издавач:
- Beograd : Učiteljski fakultet
Колекције
Институција/група
Mašinski fakultetTY - CONF AU - Vesić Pavlović, Tijana AU - Đorđević, Danijela D. PY - 2022 UR - https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/4023 AB - The research aims to investigate the opinions of students on different facets of collaborative learning based on their experience with teamwork in English classes at the university. The results indicate that students find teamwork most beneficial when it comes to translation tasks. The main stated advantages of teamwork refer to more efficient accomplishing of tasks, developing teamwork skills and interacting with colleagues. The most often mentioned disadvantages include the unequal contribution of team members, frequent disagreement between them and a possible lack of motivation and interest, all of which may result in the lower achievement of the team as a whole. AB - Cilj rada je da se ispita mišljenje studenata o različitim aspektima kolaborativnog učenja na časovima engleskog jezika za posebne namene na osnovu njihovog iskustva u izradi jezičkih zadataka u parovima i pravljenju usmene prezentacije u četvoročlanom ili petočlanom timu. Dodatno, bavimo se vezom između procene sopstvenog znanja engleskog jezika koju su davali ispitanici i koristi koje oni mogu imati od timskog rada na časovima engleskog jezika na univerzitetu. Uzorak su činili studenti Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, koji su u drugom semestru školske 2019/20. godine popunili upitnik napravljen za potrebe istraživanja. Rezultati pokazuju da studenti na časovima engleskog jezika najviše vole da rade u paru i smatraju da je najveća korist od timskog rada u rešavanju zadataka prevođenja i pisanja eseja. Međutim, oni ispitanici koji procenjuju da poseduju viši nivo znanja engleskog jezika skloniji su da odaberu da rade samostalno. Glavne navedene prednosti timskog rada na časovima engleskog jezika na fakultetu odnose se na efikasnije izvršavanje zadataka, razvijanje veština timskog rada i interakciju sa kolegama. Najčešće pomenuti nedostaci jesu nejednak doprinos članova tima, često neslaganje i nedostatak motivacije i interesovanja kod nekih od njih, što može da dovede do nižeg postignuća tima u celini. PB - Beograd : Učiteljski fakultet C3 - Jezik – Struka – Nauka – 2.1, Zbornik radova sa Pete međunarodne konferencije Društva za strane jezike i književnosti Srbije T1 - Collaborative learning in ESP classes – an exploration of university students’ opinions EP - 349 SP - 334 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4023 ER -
@conference{ author = "Vesić Pavlović, Tijana and Đorđević, Danijela D.", year = "2022", abstract = "The research aims to investigate the opinions of students on different facets of collaborative learning based on their experience with teamwork in English classes at the university. The results indicate that students find teamwork most beneficial when it comes to translation tasks. The main stated advantages of teamwork refer to more efficient accomplishing of tasks, developing teamwork skills and interacting with colleagues. The most often mentioned disadvantages include the unequal contribution of team members, frequent disagreement between them and a possible lack of motivation and interest, all of which may result in the lower achievement of the team as a whole., Cilj rada je da se ispita mišljenje studenata o različitim aspektima kolaborativnog učenja na časovima engleskog jezika za posebne namene na osnovu njihovog iskustva u izradi jezičkih zadataka u parovima i pravljenju usmene prezentacije u četvoročlanom ili petočlanom timu. Dodatno, bavimo se vezom između procene sopstvenog znanja engleskog jezika koju su davali ispitanici i koristi koje oni mogu imati od timskog rada na časovima engleskog jezika na univerzitetu. Uzorak su činili studenti Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, koji su u drugom semestru školske 2019/20. godine popunili upitnik napravljen za potrebe istraživanja. Rezultati pokazuju da studenti na časovima engleskog jezika najviše vole da rade u paru i smatraju da je najveća korist od timskog rada u rešavanju zadataka prevođenja i pisanja eseja. Međutim, oni ispitanici koji procenjuju da poseduju viši nivo znanja engleskog jezika skloniji su da odaberu da rade samostalno. Glavne navedene prednosti timskog rada na časovima engleskog jezika na fakultetu odnose se na efikasnije izvršavanje zadataka, razvijanje veština timskog rada i interakciju sa kolegama. Najčešće pomenuti nedostaci jesu nejednak doprinos članova tima, često neslaganje i nedostatak motivacije i interesovanja kod nekih od njih, što može da dovede do nižeg postignuća tima u celini.", publisher = "Beograd : Učiteljski fakultet", journal = "Jezik – Struka – Nauka – 2.1, Zbornik radova sa Pete međunarodne konferencije Društva za strane jezike i književnosti Srbije", title = "Collaborative learning in ESP classes – an exploration of university students’ opinions", pages = "349-334", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4023" }
Vesić Pavlović, T.,& Đorđević, D. D.. (2022). Collaborative learning in ESP classes – an exploration of university students’ opinions. in Jezik – Struka – Nauka – 2.1, Zbornik radova sa Pete međunarodne konferencije Društva za strane jezike i književnosti Srbije Beograd : Učiteljski fakultet., 334-349. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4023
Vesić Pavlović T, Đorđević DD. Collaborative learning in ESP classes – an exploration of university students’ opinions. in Jezik – Struka – Nauka – 2.1, Zbornik radova sa Pete međunarodne konferencije Društva za strane jezike i književnosti Srbije. 2022;:334-349. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4023 .
Vesić Pavlović, Tijana, Đorđević, Danijela D., "Collaborative learning in ESP classes – an exploration of university students’ opinions" in Jezik – Struka – Nauka – 2.1, Zbornik radova sa Pete međunarodne konferencije Društva za strane jezike i književnosti Srbije (2022):334-349, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_4023 .