Razvoj informacionog podsistema tekućeg održavanja i praćenja železničkih vagona na delu barske pruge Vreoci - Prijepolje
Development of the information sub-system of current maintenance and monitoring of railway rolling stock on the Vreoci - Prijepolje section of the Belgrade - Bar line
Abstract
Informacioni podsistem tekućeg održavanja i praćenja vagona na delu barske pruge razvijen je i implementiran u rad Tehničko-kolske službe sa sedištem u Požegi. On obuhvata računarsko vođenje evidencije o održavanju i praćenju neispravnih vagona. Efekti ovog podsistema mogu se oceniti sa stanovišta pravovremene i potpune informacije o tehničkom stanju neispravnog teretnog kolskog parka, povećanju broja raspoloživog kolskog parka, smanjenju broja neispravnih vagona, obezbeđivanju praćenja stanja neispravnog kolskog parka po serijama, vrstama neispravnosti, mestu isključenja i po individualnim brojevima. Na osnovu toga stiče se potpuni uvid u pouzdanost pojedinih serija vagona i pojedinačno praćenje funkcionalne ispravnosti njihovih sklopova, podsklopova i delova. Precizno postavljanje planova obezbeđuje optimalne zalihe rezervnih delova i materijala, kao i podatke i analitičke pokazatelje neophodne za statističku obradu podataka.
The information sub-system of the current maintenance and monitoring of rolling stock movement on a Belgrade - Bar line section, has been developed and implemented in practice in the Technical Car Service located in Požega. It includes a computerized recording of maintenance and monitoring of cars out of order. The effects of this sub-system can be assessed from the standpoint of timely and complete information on the technical status of freight rolling stock which is out of order, increased availability of wagons, reduction of numbers of defective wagons, provision of monitoring the status of defective rolling stock by serie, types of defects places of putting out of service and by individual numbers. On that basis a full insight into the reliability of individual series of wagons and individual monitoring of functional condition of their assemblies sub-assemblies and parts is obtained. A precise setting up of plans ensures the optimal stock of spa re parts and materials, as well as t...he data and analytical indicators necessary for statistical data processing.
Keywords:
vagon / softver / održavanje / informacioni sistem / wagon / software / maintenance / information systemSource:
Železnice - naučno-stručni časopis Jugoslovenskih železnica, 2002, 58, 1-2, 3-8Publisher:
- Želnid - preduzeće za železničku izdavačko-novinsku delatnost d.o.o., Beograd
Collections
Institution/Community
Mašinski fakultetTY - JOUR AU - Pavić, Milorad AU - Lučanin, Vojkan PY - 2002 UR - https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/317 AB - Informacioni podsistem tekućeg održavanja i praćenja vagona na delu barske pruge razvijen je i implementiran u rad Tehničko-kolske službe sa sedištem u Požegi. On obuhvata računarsko vođenje evidencije o održavanju i praćenju neispravnih vagona. Efekti ovog podsistema mogu se oceniti sa stanovišta pravovremene i potpune informacije o tehničkom stanju neispravnog teretnog kolskog parka, povećanju broja raspoloživog kolskog parka, smanjenju broja neispravnih vagona, obezbeđivanju praćenja stanja neispravnog kolskog parka po serijama, vrstama neispravnosti, mestu isključenja i po individualnim brojevima. Na osnovu toga stiče se potpuni uvid u pouzdanost pojedinih serija vagona i pojedinačno praćenje funkcionalne ispravnosti njihovih sklopova, podsklopova i delova. Precizno postavljanje planova obezbeđuje optimalne zalihe rezervnih delova i materijala, kao i podatke i analitičke pokazatelje neophodne za statističku obradu podataka. AB - The information sub-system of the current maintenance and monitoring of rolling stock movement on a Belgrade - Bar line section, has been developed and implemented in practice in the Technical Car Service located in Požega. It includes a computerized recording of maintenance and monitoring of cars out of order. The effects of this sub-system can be assessed from the standpoint of timely and complete information on the technical status of freight rolling stock which is out of order, increased availability of wagons, reduction of numbers of defective wagons, provision of monitoring the status of defective rolling stock by serie, types of defects places of putting out of service and by individual numbers. On that basis a full insight into the reliability of individual series of wagons and individual monitoring of functional condition of their assemblies sub-assemblies and parts is obtained. A precise setting up of plans ensures the optimal stock of spa re parts and materials, as well as the data and analytical indicators necessary for statistical data processing. PB - Želnid - preduzeće za železničku izdavačko-novinsku delatnost d.o.o., Beograd T2 - Železnice - naučno-stručni časopis Jugoslovenskih železnica T1 - Razvoj informacionog podsistema tekućeg održavanja i praćenja železničkih vagona na delu barske pruge Vreoci - Prijepolje T1 - Development of the information sub-system of current maintenance and monitoring of railway rolling stock on the Vreoci - Prijepolje section of the Belgrade - Bar line EP - 8 IS - 1-2 SP - 3 VL - 58 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_317 ER -
@article{ author = "Pavić, Milorad and Lučanin, Vojkan", year = "2002", abstract = "Informacioni podsistem tekućeg održavanja i praćenja vagona na delu barske pruge razvijen je i implementiran u rad Tehničko-kolske službe sa sedištem u Požegi. On obuhvata računarsko vođenje evidencije o održavanju i praćenju neispravnih vagona. Efekti ovog podsistema mogu se oceniti sa stanovišta pravovremene i potpune informacije o tehničkom stanju neispravnog teretnog kolskog parka, povećanju broja raspoloživog kolskog parka, smanjenju broja neispravnih vagona, obezbeđivanju praćenja stanja neispravnog kolskog parka po serijama, vrstama neispravnosti, mestu isključenja i po individualnim brojevima. Na osnovu toga stiče se potpuni uvid u pouzdanost pojedinih serija vagona i pojedinačno praćenje funkcionalne ispravnosti njihovih sklopova, podsklopova i delova. Precizno postavljanje planova obezbeđuje optimalne zalihe rezervnih delova i materijala, kao i podatke i analitičke pokazatelje neophodne za statističku obradu podataka., The information sub-system of the current maintenance and monitoring of rolling stock movement on a Belgrade - Bar line section, has been developed and implemented in practice in the Technical Car Service located in Požega. It includes a computerized recording of maintenance and monitoring of cars out of order. The effects of this sub-system can be assessed from the standpoint of timely and complete information on the technical status of freight rolling stock which is out of order, increased availability of wagons, reduction of numbers of defective wagons, provision of monitoring the status of defective rolling stock by serie, types of defects places of putting out of service and by individual numbers. On that basis a full insight into the reliability of individual series of wagons and individual monitoring of functional condition of their assemblies sub-assemblies and parts is obtained. A precise setting up of plans ensures the optimal stock of spa re parts and materials, as well as the data and analytical indicators necessary for statistical data processing.", publisher = "Želnid - preduzeće za železničku izdavačko-novinsku delatnost d.o.o., Beograd", journal = "Železnice - naučno-stručni časopis Jugoslovenskih železnica", title = "Razvoj informacionog podsistema tekućeg održavanja i praćenja železničkih vagona na delu barske pruge Vreoci - Prijepolje, Development of the information sub-system of current maintenance and monitoring of railway rolling stock on the Vreoci - Prijepolje section of the Belgrade - Bar line", pages = "8-3", number = "1-2", volume = "58", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_317" }
Pavić, M.,& Lučanin, V.. (2002). Razvoj informacionog podsistema tekućeg održavanja i praćenja železničkih vagona na delu barske pruge Vreoci - Prijepolje. in Železnice - naučno-stručni časopis Jugoslovenskih železnica Želnid - preduzeće za železničku izdavačko-novinsku delatnost d.o.o., Beograd., 58(1-2), 3-8. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_317
Pavić M, Lučanin V. Razvoj informacionog podsistema tekućeg održavanja i praćenja železničkih vagona na delu barske pruge Vreoci - Prijepolje. in Železnice - naučno-stručni časopis Jugoslovenskih železnica. 2002;58(1-2):3-8. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_317 .
Pavić, Milorad, Lučanin, Vojkan, "Razvoj informacionog podsistema tekućeg održavanja i praćenja železničkih vagona na delu barske pruge Vreoci - Prijepolje" in Železnice - naučno-stručni časopis Jugoslovenskih železnica, 58, no. 1-2 (2002):3-8, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_317 .