Приказ основних података о документу

Primenenie lin menedžmenta v školah: Obzor praktičeskih primerov

dc.creatorVasojević, Nena
dc.creatorVučetić, Ivana
dc.creatorKirin, Snežana
dc.date.accessioned2022-09-19T18:45:21Z
dc.date.available2022-09-19T18:45:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2560-550X
dc.identifier.urihttps://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/3086
dc.description.abstractIdeja lina je nastala u automobilskoj industriji, gde brze montažne linije i standardizovane radne procedure predstavljaju sasvim drugačije okruženje od škole. Ipak, u svetu je prepoznato da se principi lin razmišljanja u značajnoj meri mogu primeniti u velikom broju oblasti ljudskog delovanja. Svrha ovog rada je da prikaže kako se alati i principi lin filozofije mogu implementirati u oblasti obrazovanja i primeniti za poboljšanje efikasnosti. Kreatori obrazovnih politika u Srbiji predlažu različite modele koji će dovesti do uvećanja efikasnosti obrazovnog sistema, pri čemu može biti korisno razmotriti i lin pristup koji je u svetu pokazao svoje prednosti. Rad se zasniva na analizi relevantnih izvora naučne i stručne literature. Autorke su koristile pregled literature i primenu lina u obrazovanju na konkretnom primeru da bi objasnile odnos i između lin filozofije i obrazovanja, kako bi odgovorile na pitanja, kakve koristi savremene škole mogu očekivati od primene ove filozofije.sr
dc.description.abstractIdeâ LIN voznikla v avtomobil'noj promyšlennosti, gde bystrye sboročnye linii i standartizirovannye rabočie procedury predstavlâût soboj soveršenno druguû sredu, čem škola. Tem ne menee, v mire priznaetsâ, čto principy LIN-myšleniâ mogut v značitel'noj stepeni primenât'sâ vo mnogih oblastâh čelovečeskoj deâtel'nosti. Cel'û dannoj raboty âvlâetsâ demonstraciâ togo, kak instrumenty i principy filosofii LIN mogut byt' realizovany v oblasti obrazovaniâ i primeneny dlâ povyšeniâ èffektivnosti. Lica, formiruûŝie politiku v oblasti obrazovaniâ v Serbii, predlagaût različnye modeli, kotorye povysât èffektivnost' sistemy obrazovaniâ, i možet byt' polezno rassmotret' LIN podhod, kotoryj pokazal svoi preimuŝestva v mire. Stat'â osnovana na analize sootvetstvuûŝih istočnikov naučnoj i professional'noj literatury. Avtory ispol'zovali obzor literatury i primenenie ssylki v obrazovanii na tematičeskoe issledovanie, čtoby ob"âsnit' svâz' meždu filosofiej LIN i obrazovaniem, čtoby otvetit' na voprosy o tom, kakie vygody mogut ožidat' sovremennye školy ot primeneniâ ètoj filosofii.RUS
dc.publisherUniverzitet u Kragujevcu - Pedagoški fakultet, Užice
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceZbornik radova Pedagoškog fakulteta, Užice
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjectmenadžmentsr
dc.subjectlinsr
dc.subjectlin pristupsr
dc.subjectupravlenieRUS
dc.subjectobrazovanieRUS
dc.subjectLINRUS
dc.subjectLIN podhodRUS
dc.titlePrimena lin menadžmenta u školama - prikaz studije slučajasr
dc.titlePrimenenie lin menedžmenta v školah: Obzor praktičeskih primerovRUS
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dc.citation.epage88
dc.citation.issue21
dc.citation.other(21): 77-88
dc.citation.spage77
dc.identifier.fulltexthttp://machinery.mas.bg.ac.rs/bitstream/id/1753/3083.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_3086
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу