Istraživanje i razvoj novih metoda za optimalno korišćenje adhezionih mogućnosti vučnog vozila

Link to this page

info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/15020/RS//

Istraživanje i razvoj novih metoda za optimalno korišćenje adhezionih mogućnosti vučnog vozila (en)
Истраживање и развој нових метода за оптимално коришћење адхезионих могућности вучног возила (sr)
Istraživanje i razvoj novih metoda za optimalno korišćenje adhezionih mogućnosti vučnog vozila (sr_RS)
Authors

Publications

Funkcija upravljanja aktivnim naginjanjem voza zasnovana na odgovarajućem mehaničkom sistemu krutih tela

Rusov, Srđan; Mitrović, Zoran; Mladenović, Nikola

(Univerzitet u Beogradu - Mašinski fakultet, Beograd, 2008)

TY  - JOUR
AU  - Rusov, Srđan
AU  - Mitrović, Zoran
AU  - Mladenović, Nikola
PY  - 2008
UR  - https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/807
AB  - U radu se razmatra problem optimizacije funkcije upravljanja kontrolera aktivnog sistema naginjanja kod vozova velikih brzina, zasnovan na analizi različitih mehaničkih modela železničkih vozila velikih brzina sa samonaginjanjem. U skladu sa klasičnim mehaničkim modelom vozila formiran je odgovarajući mehanički model u obliku sistema krutih tela predstavljenog u vidu kinematičkih lanaca. Formiran je odgovarajući blok dijagram i funkcija upravljanja aktivnog sistema samonaginjanja vozila sa elektrohidrauličkim aktuatorima, za čiju osnovu je predložen osavremenjeni mehanički model vozila, koji omogućava optimalnu formu diferencijalnih jednačina kretanja vozila u koje je integrisana odgovarajuća upravljačka funkcija. .
AB  - The present paper deals with the problem of controller function in active system of tilting in high speed railway vehicles, which is based on different mechanical models of railway vehicles. According to the classical mechanical model of the vehicle, an appropriate mechanical multibody system is formed in this paper. In conformity with the basic constructive parameters of the active system of tilting, guidance control function of actuator operating process is formed. Basic mechanical model, in dependence of characteristic constructive parameters, according to the theory of robust robotic control is given in the form of closed kinematics chain with branching. For the concrete model of high speed railway vehicle, differential equations of motion are obtained in the form optimal for control function evaluation and calculation.
PB  - Univerzitet u Beogradu - Mašinski fakultet, Beograd
T2  - FME Transactions
T1  - Funkcija upravljanja aktivnim naginjanjem voza zasnovana na odgovarajućem mehaničkom sistemu krutih tela
T1  - Control function on active tilting train based on an appropriate multibody mechanical system
EP  - 102
IS  - 3
SP  - 99
VL  - 36
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_807
ER  - 
@article{
author = "Rusov, Srđan and Mitrović, Zoran and Mladenović, Nikola",
year = "2008",
abstract = "U radu se razmatra problem optimizacije funkcije upravljanja kontrolera aktivnog sistema naginjanja kod vozova velikih brzina, zasnovan na analizi različitih mehaničkih modela železničkih vozila velikih brzina sa samonaginjanjem. U skladu sa klasičnim mehaničkim modelom vozila formiran je odgovarajući mehanički model u obliku sistema krutih tela predstavljenog u vidu kinematičkih lanaca. Formiran je odgovarajući blok dijagram i funkcija upravljanja aktivnog sistema samonaginjanja vozila sa elektrohidrauličkim aktuatorima, za čiju osnovu je predložen osavremenjeni mehanički model vozila, koji omogućava optimalnu formu diferencijalnih jednačina kretanja vozila u koje je integrisana odgovarajuća upravljačka funkcija. ., The present paper deals with the problem of controller function in active system of tilting in high speed railway vehicles, which is based on different mechanical models of railway vehicles. According to the classical mechanical model of the vehicle, an appropriate mechanical multibody system is formed in this paper. In conformity with the basic constructive parameters of the active system of tilting, guidance control function of actuator operating process is formed. Basic mechanical model, in dependence of characteristic constructive parameters, according to the theory of robust robotic control is given in the form of closed kinematics chain with branching. For the concrete model of high speed railway vehicle, differential equations of motion are obtained in the form optimal for control function evaluation and calculation.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Mašinski fakultet, Beograd",
journal = "FME Transactions",
title = "Funkcija upravljanja aktivnim naginjanjem voza zasnovana na odgovarajućem mehaničkom sistemu krutih tela, Control function on active tilting train based on an appropriate multibody mechanical system",
pages = "102-99",
number = "3",
volume = "36",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_807"
}
Rusov, S., Mitrović, Z.,& Mladenović, N.. (2008). Funkcija upravljanja aktivnim naginjanjem voza zasnovana na odgovarajućem mehaničkom sistemu krutih tela. in FME Transactions
Univerzitet u Beogradu - Mašinski fakultet, Beograd., 36(3), 99-102.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_807
Rusov S, Mitrović Z, Mladenović N. Funkcija upravljanja aktivnim naginjanjem voza zasnovana na odgovarajućem mehaničkom sistemu krutih tela. in FME Transactions. 2008;36(3):99-102.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_807 .
Rusov, Srđan, Mitrović, Zoran, Mladenović, Nikola, "Funkcija upravljanja aktivnim naginjanjem voza zasnovana na odgovarajućem mehaničkom sistemu krutih tela" in FME Transactions, 36, no. 3 (2008):99-102,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_machinery_807 .
3